Sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-300 ISA2.
Mikroprocesorowy sterownik firmy STAG, powstał bazując na sprawdzonym i niezawodnym układzie STAG-300 plus. Oczywiście sterownik został unowocześniony dzięki Inteligentnemu Systemowi Autoadaptacji drugiej generacji – ISA2.
Głównym zadaniem Systemu ISA2 jest ciągłe, automatyczne modyfikowanie mapy gazowej w funkcji obrotów silnika. Kiedy zostanie włączona opcja „Auto-Adaptacja” następuje zbieranie punktów mapy benzynowej. Kierowca wie po sygnałach dźwiękowych, czy mapa jest zbierana prawidłowo. Kiedy nastąpi utworzenie mapy benzynowej, system ISA2 automatycznie przełącza sterownik na zasilanie gazowe. Od teraz autoadaptacja realizowana jest przez ciągle porównywanie pracy silnika na gazie przy określonych parametrach (obciążenie, obroty) ze wzorcową mapą benzynową zebraną wcześniej.
Właśnie dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu, System ISA2 zapewnia precyzyjniejsze wyliczanie dawki paliwa gazowego dostarczanego do kolektora ssącego silnika benzynowego.
Zalety sterownika STAG-300 ISA2:
- Inteligentny System Autoadaptacji ISA2 (automatyczne modyfikowanie mapy gazowej w funkcji obrotów silnika),
- korekcja ciśnienia reduktora przy cut-off,
- podgrzewanie wtryskiwaczy przy temperaturze reduktora ≤ 10°C,
- kontrola podgrzewania wtryskiwaczy gazowych (zminimalizowane pojawianie się błędu ECU silnika – „check engine”),
- możliwość obsługi silników Wankla,
- możliwość pobierania sygnału obrotów z czujnika położenia wałka rozrządu,
- rozszerzona lista wyboru wtryskiwaczy gazowych (HANA 2000) i czujników temperatury gazu (REG RAIL SL),
- dodatkowy sygnał dźwiękowy, informujący o uruchomieniu silnika w trybie awaryjnym,
- możliwość ustawienia maksymalnej liczby uruchomień w trybie awaryjnym.